Moderatorzy i pomocnicy

Moderatorzy i pomocnicy bloga
adudigwiazda: właściciel, redaktor, grafik
anetwojtk.gmail.com: grafik, redaktor

Nagłówki i logo
Pierwszy nagłówek: Karaye, szczerze dziękuję za ten piękny nagłówek ;)
Drugi i trzeci nagłówek: Nasz grafik specjalny, anetwojtk.gmail.com


Bądź zebra, użyj wyszukiwarki!

czwartek, 25 lipca 2013

Ośrodek Tłumaczeń na Polskim Howsre


   Za pomocą ośrodka tłumaczeń możesz wziąć udział w poprawieniu jakości tekstów w całej grze.
Będziesz mieć możliwość przesyłania poprawek tekstów w grze, które Twoim zdaniem wymagają poprawy. Będziesz mieć także możliwość głosowania na poprawki nadesłane przez innych graczy.
   Wszystkie zgłoszenia zostaną nagrodzone upominkami! 
Ośrodek tłumaczeń znajduje się w Profilu,  
Ja mam taką opcję, a wy?
Anet

Oto zasady w Ośrodku Tłumaczeń
Znajdź tekst

Znajdź tekst

Możesz proponować zmiany we wszystkich tekstach w grze.
Wybierając tekst do poprawy, masz dwie opcje do wskazania go i sugerowania poprawki:
Użyj zakładki Szukania Tekstu w ośrodku tłumaczeń, uzyskasz dostęp do wszystkich tekstów zawierających frazę, której szukasz.
Użyj linku Profil > Popraw tekst na tej stronie, aby zobaczyć wszystkie teksty wyświetlane na odwiedzanej przez Ciebie stronie.
Zobaczysz, jak skończysz samouczek!
Edytuj tekst

Pamiętaj jednak, aby przestrzegać tych zasad przy wprowadzaniu zmian w tekście:
Nigdy nie zmieniaj sensu tekstu
Nie dodawaj i nie usuwaj zawartości
Nie wprowadzaj niepotrzebnych zmian w wielkości liter
Nie dodawaj niepotrzebnych znaków interpunkcyjnych
Nie zamieniaj słów na ich synonimy
Nie używaj słowa pieniądze jako zamiennik Equus i vice versa
Możesz poprawiać błędy ortograficzne, w odmianie, gramatyczne, semantyczne, czy literówki, jednak znaczenie zdania musi pozostać bez zmian.
Zmienne kontekstowe

Często słowa w tekście mogą zostać zastąpione zmienną kontekstową, której informacja zmienia się w zależności od kontekstu w jakim napisane jest zdanie.
Zmienne kontekstowe łatwo zauważyć, gdyż są wyświetlane w innym kolorze. W grze są zastępowane przez wartości odnoszące się do sytuacji gracza. Przykład w tekście:
{:playerName} dziękuje Ci za pomoc.
Ten tekst zawiera {:playerName} zmienną. Gdy jest on wyświetlany, zmienna jest zastępowana loginem gracza.
Dlatego właśnie nie wolno usuwać zmiennych lub dodawać ich do tekstu. Jednak samo przemieszczanie w trakcie edycji tekstu jest dozwolone.
Znaczniki formatowania

Porozmawiajmy o formatowaniu tekstu. Zapewne zauważyłeś, że tekst może być pogrubiony, pisany kursywą, lub podkreślony...
Wszystko można zrobić dzięki znacznikom HTML. Znaczniki zaczynają się od "<", a kończą na ">", jak np:
<b>mój tekst</b> jest wyświetlany jako mój tekst
<i>mój tekst</i> jest wyświetlany jako mój tekst
<u>mój tekst</u> jest wyświetlany jako mój tekst
<strike>mój tekst</strike> jest wyświetlany jako mój tekst
linia 1 <br/>linia 2, wyświetla tekst w dwóch osobnych liniach.

Podobnie do zmiennych kontekstowych, znaczniki można przemieszczać w obrębie tekstu, jednak nie wolno ich usuwać, odwracać, modyfikować, czy dodawać do edytowanego tekstu.
Doświadczenie w tłumaczeniach

Za każdym razem, gdy proponujesz poprawkę, możesz zyskać doświadczenie, jeśli inni gracze zgodzą się z proponowaną zmianą. Twoje doświadczenie ulegnie zmianie także wtedy, gdy zagłosujesz na poprawki proponowane przez innych graczy.
Społeczność zaakceptowała Twoją propozycję: 100
Społeczność odrzuciła Twoją propozycję: -70
Twój głos poparł decyzję społeczności: 10
Twój głos jest przeciwko decyzji społeczności: -10
Jeśli dodałeś trafny komentarz, lub wysłałeś lepszą propozycję zmian, możesz otrzymać premię: 25
Jeśli Twoje doświadczenie osiągnie ujemną wartość, Twój dostęp do narzędzi do tłumaczenia zostanie zawieszony na 60 dni.
Zatwierdzenie poprawek

Każda zaproponowana poprawka tekstu musi najpierw zostać zatwierdzona przez graczy, a następnie przez Zespół Howrse.
Jeśli głosy graczy popierających Twoją poprawkę będą wyniosą więcej niż 60%, Twoja poprawka zostanie przekazana obsłudze Howrse do zatwierdzenia. Jeśli zespół również ją zatwierdzi, zostanie ona dodana do gry.
Tylko najbardziej wartościowe poprawki będą zatwierdzane przez Zespół Howrse.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Musisz się zalogować aby wstawić komentarz. Niemiłe komentarze będą usuwane !

Czego chcecie więcej w blogu?